woensdag 22 juni 2016

Weer een heleboel projecten verder

Hier ben ik eindelijk weer eens. En een heleboel projecten gemaakt in de tussentijd. Ik zal er hier een paar laten zien, niet noodzakelijk in de juiste volgorde:
Een russisch patroon van een engel. Er klopte van de vertaling niet veel, dus heb ik zelf maar een soort van vertaling gemaakt. Ik ben er tevreden over.

 Boer Teun met zijn giertank, een patroon van Christel Krukkert.
 Draak Dibbes uit het boekje van Tessa van Riet-Ernst.
 Een girafje, maar eerlijk gezegd weet ik de naam van de ontwerpster niet meer.
 Snelle Sjaak van Christel Krukkert, een bestelling van mijn zusje voor een buurjongetje.
 Ouwe Taart van Dendennis.
 Kangoeroe van Kamlin uit het boekje: Amigurumi babydieren haken.
 Toen een gratis patroon van Lovely Baby Gift
Een stapelslak van Annemarie Arts uit het boekje: babycadeautjes haken.
 Toen een gratis patroon van Christel Krukkert.
 Uit Zoomigurumi nummer ?
Een patroon van Karen, gratis op haar Facebook pagina. Deze heb ik een paar keer gemaakt. Deze was voor een vriendin die 60 werd.
 Een varken van Christel Krukkert.
 Een rammelaar uit een boekje dat ik van de bibliotheek had geleend. Ik weet de naam zo niet meer.
 Ook deze en de ami hieronder komen uit het boekje Amigurumi babydieren haken.
Dit is maar een kleine greep. Als ik ze allemaal zou plaatsen, zou mijn blog een beetje saai worden.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

6 opmerkingen:

  1. Nee hoor helemaal niet saai en wat ben je toch druk bezig geweest de laatste maanden met haken. Superrr!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet jij misschien hoe ik aan het patroon van FB Karen kan komen; de oma op de scootmobiel? ik zou dit patroontje dolgraag willen hebben om te kunnen maken voor een vriendin die in een scootmobiel "zit".

    Groetjes! Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Inge,
      Bedankt voor je reactie. Sorry voor het late antwoord. Mijn laptop was gecrasht en daardoor ben ik wat meldingen kwijt geraakt.
      De groep op Facebook heet Karens amigurumi creaties (met een apostrof tussen de n en s in de naam Karen. Dat doet mijn computer dus ook niet meer)
      Succes. Het is een leuk patroon om te maken maar wel heel veel kleine onderdelen.

      Groetjes
      Leonie

      Verwijderen
  3. Hallo Leonie, via google ben ik op jouw blog terecht gekomen.
    Ik vind de babyengel prachtig...nu is mijn vraag, zou je het patroon met mij willen delen?. Ik wil deze graag voor mijn lieve moeder haken, zij is helemaal gek van engelen en heeft al een hele verzameling.
    Mvg Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Helma, Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je hem mooi vindt. Eerlijk gezegd heb ik niets opgeschreven. Op Facebook is een groep die Handmade creaties en vertalingen heet. Daar kun je de vertaling aanvragen waarvan ik voor je hoop dat die beter is dan dat ik toen had gevonden. Het originele patroon is afkomstig van een russische site die ik niet meer durf op te vragen sinds mijn laptop is gecrasht. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
    Groetjes
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leonie,hartelijk bedankt voor je reactie.
      Ik ga kijken op F.B
      Groetjes Helma

      Verwijderen