zondag 30 december 2012

Poncho's

Voor mijn liefste (bijna ex-collega) heb ik een poncho gemaakt. Ik was met een poncho voor mijn zusje bezig toen ik aan haar liet zien. Ze was er helemaal weg van, maar wat ze toen nog niet wist, was dat ik hem ook voor haar wilde maken. Ik heb een aubergine kleur gekozen en een ander patroon dan ik vorig jaar voor mezelf, mijn andere zus en mijn moeder heb gemaakt. Deze keer ook niet met een col maar met een kraag. Ze was er superblij mee. Ik kreeg een dikke knuffel van haar en op haar kerstkaart schreef ze er ook nog bij dat hij heerlijk warm was.


Ik plaats foto's van zowel de poncho van mijn collega als die van mijn zus, met daarbij ook de verschillen die ik erin gemaakt heb.


 

Dit is de poncho voor mijn zusje.



Dit is de poncho van mijn collega.




Dit zijn de verschillen die ik erin heb gemaakt. Misschien is het niet helemaal goed te zien, maar bij de bovenste zijn het alleen ribbels, bij de onderste zijn het 3 naalden tricotsteek, en 1 ribbel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten