zondag 16 oktober 2011

Hobbydoos poncho KAL

Tussen alle bedrijven door (en het geklep naar het ziekenhuis) ben ik maar begonnen aan het breien van de poncho van de Hobbydoos KAL. Dit is een werkje waar je niet al te veel bij na hoeft te denken en hoeft te tellen. Het enige is dat ik eraan moet denken om de toerenteller na elke toer te verzetten, maar dat gaat wel goed.
Ik maak hem voor mijn zusje. Die had er laatst 1 gezien bij iemand op straat, en ik wist dat er op de Hobbydoos een KAL voor uitgeschreven was. Dus heb ik besloten om die voor haar te maken. Ze is mijn grote steun (na mijn kinderen natuurlijk) in deze beroerde tijden en op deze manier wil ik haar bedanken. Ze weet er nog helemaal niet van.
De poncho die zij had gezien, heeft een col, dus die ga ik er zelf bij proberen te verzinnen. Dat kan niet moeilijk zijn, denk ik. En de poncho van de KAL heeft de kabel bovenaan, maar ik denk dat ik hem aan de onderkant ga doen. Eerst maar eens zien hoe de lappen worden.
Dit is wat ik toe nu toe heb gebreid (ca. 55 cm met grijze Royal van Zeeman)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten