dinsdag 19 maart 2013

Betty de kip

Ik zou willen zeggen dat ik klaar ben voor Pasen, maar ze is té leuk om haar alleen met Pasen op tafel of in de kamer te zetten. Ze komt uit het boekje Gehaakte Beestenboel van Christel Krukkert

Dit is ze:



Ik heb alleen geen pailetten langs de schoentjes gemaakt en ook de sprieten aan de staart heb ik overgeslagen. Die vonden mijn dochter en ik niet zo mooi staan. De kleuren in de kralen passen heel mooi bij jaar. Er zit rood, roze en oranje (en een beetje wit) in.

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik zie Betty nu pas. Ze is erg mooi geworden. Ik heb ook net een Betty gehaakt. Ik vond het leuk om te doen. Mijn volgende diertje is Floortje. Ik heb dit schaapje al gemaakt maar nu doe ik Floortje met andere gemakkelijker wol. Ben benieuwd naar het resltaat. En Guusje, de giraf staat ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floortje is ook al klaar, maar staat nog niet op mijn blog. Die komt nog

    BeantwoordenVerwijderen