vrijdag 2 maart 2012

Weer wat projectjes om te laten zien

Voor dit moment hebben we weer het een en ander achter de rug. De ziekenhuisopname van mijn man is geweest en alles is heel goed verlopen. Heel snel zelfs, want nadat hij op dinsdag zich moest melden, woensdag de ingreep had, mocht ik hem donderdagmiddag al weer mee naar huis nemen. En dat is inmiddels ruim een week geleden en hij heeft nergens last van gehad. Ikzelf boemel ook maar een beetje door, wachtend op het maagonderzoek dat ik op 12 maart moet ondergaan. En nu maar hopen dat daar niet het oordeel: coeliakie uit komt. Mijn jongste zusje heeft dat, en ik weet hoe lastig haar dieet is.....

Ondertussen heb ik weer een paar projectjes gemaakt en dat is veel leuker om over te vertellen en te laten zien, dan te zeuren over hoe ik me voel.
Dus...


Voor mijn zoon. Hij lag al heel lang klaar, maar mijn zoon vond dat hij ook een mond moest hebben (stond niet in het patroon) en ja, dan blijft zoiets bij mij liggen..... en ook het schild moest nog geborduurd worden, dus afgelopen week, toen ik even een avondje iets anders wilde, heb ik dit maar eens afgemaakt.

En deze lag er ook nog. Ook voor mijn zoon voor bij zijn angry birds verzameling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten